УКРАЇНСЬКА МОВА

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЇСТІВ 4,5,6 РОТ (ВИПУСКНИКІВ КВЛ 2019 РОКУ) З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА 2017-2019 РОКИ


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТОРИ ДЛЯ ЛІЦЕЇСТІВ


КОНКУРС ЗНАВЦІВ РІДНОЇ МОВИ У КВЛ

Мова – ДНК нацї, це той невидимий зв’язок поколінь, що єднає минуле із майбутнім, творячи історію. Тому ліцеїсти, як майбутні захисники рідної країни та її народу, традиційно демонструють знання української мови, долучаючись до змагань  за першість у всеукраїнських конкурсах.

Так у кімнаті-музеї Т. Шевченка Київського військового ліцею імені Івана Богуна 30 вересня стартував І( ліцейний) етап ХХ Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика, а 1 жовтня  — Всеукраїнської предметної олімпіади з української мови та літератури.


12 березня 2019 відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Художній світ Тараса Шевченка».

На запрошення Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка від Київського військового ліцею імені Івана Богуна  в урочистостях, присвячених 205-річчю від дня народження Тараса Шевченка,  взяла участь наш вчитель   української мови та  літератури  Фесенко О.Д.

Так, у рамках конференці в Інституті філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка на кафедрі методики викладання української та іноземних мов і літератур відбулася інтерактивна дискусійна панель: «Тарас Шевченко в діалозі мов: інтерпретація творчості і творця в сучасній освіті».

На конференції працювали секції та круглі столи: «Слово Тараса Шевченка у просторі сучасних медіа»,  «Шевченко в слов’янському світі», «Методика викладання творчості Т. Шевченка», «Шевченко і польська культура», «Проблеми порівняльної поетики: між Сходом і Заходом».

Вчитель-методист вищої категорії О.Д. Фесенко представила доповідь «Шевченкова спадщина в умовах інформаційних викликів (із досвіду викладання української мови та літератури у Київському військовому ліцеї імені Івана Богуна)». Нею було відзначено, що в ліцеї прикладом служіння Україні, військовій справі є командування, офіцери-вихователі, котрі брали участь у бойових діях на сході країни.

Обговорення доповіді нашого викладача на круглому столі показало, що Шевченкова спадщина протидіє інформаційним викликам, консолідує наше військо на загальнолюдських цінностях, сприяє формуванню  стійких світоглядних позицій ліцеїстів-богунівців, утвердженню державної мови, культури як фактора зміцнення обороноздатності.


ГЕНІЙ І СУЧАСНІСТЬ

15 березня 2019 року в читацькій залі бібліотеки Київського військового ліцею імені Івана Богуна відбувся літературний вечір, присвячений 205-й річниці з дня народження видатного українського поета Тараса Григоровича Шевченка.
Захід був підготовлений та проведений вчителем української мови та літератури Москаленко Н.І. разом із ліцеїстами 3 взводу 3 навчальної роти. В організації вечора допомагали вчитель капітан I рангу Грищук А.В та завідувач бібліотеки Дмитрук О.М.
Під час заходу присутні ознайомилися з життєписом великого сина українського народу, переглянули виставку художніх робіт Т.Шевченка, прослухали вірші великого Кобзаря, які продемонструвати красу і чарівність Шевченкового слова.
Літературний вечір сприяв вихованню у богунівців любові до національної культури, почуттю гордості за національного генія – Тараса Григоровича Шевченка, розширив знання ліцеїстів про його творчість.


ЗАХОДИ У КВЛ ІЗ ВШАНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ

З метою вшанування пам’яті великого Кобзаря 14 березня 2019 року в Київському військовому ліцеї імені Івана Богуна вчителем підкомісії з української мови, літератури й зарубіжної літератури Матвієнко В.О. було проведено виховний захід «Тарас Шевченко — художник».
Тарас Шевченко був художником-новатором, переконаним і активним борцем за реалізм, за демократичне і суспільно корисне мистецтво. Його живопис та графіка захоплюють своєю ідейною наснагою, глибокою гуманністю, народністю.
Ліцеїсти 1 взводу 5 навчальної роти у своєрідній формі розповіли про сторінки життєвого та творчого шляху Шевченка, звучали його поезії, демонструвалися театральні монологи зі щоденника поета. Кожне дійство супроводжувалося презентаціями та відеороликами.